Groei creëren.
Innodoor beschikt over expertise voor de commerciële ontwikkeling van KMO's en businesss units en de optimalisatie van hun omzet en winst.
Ondernemingen schakelen Innodoor onder andere in voor de:
optimalisatie van sales, marketing en service organisaties
winstoptimalisatie van bestaande product portofolios
ontwikkeling van in bestaande en nieuwe marktsegmenten en nieuwe geografische markten,
introductie van nieuwe technlsche producten en diensten.
De expertise van Innodoor omvat met name:
Sales &marketing management: analyse, plannning, KPI's, reporting en bijsturen
People management: organisatie, KPI's, aanwerving & ontslag, opleiding, coaching, hiring & firing,
Marktanalyse: benchmarking, deskresearch en fieldresearch, kwantitatief en kwalitatief
Marketingplanning: strategie, activeiteitenplannning, budgettering,
Kennis van producten en diensten zoals: machines; componenten en systemen voor industriële automatisering, industriepoorten en garagegepoorten, onderhoudscontracten, onderdelen en bewerkingeen voor de automobielsector, industriële voertuigen, accessoires voor audio, video, PC en telecom, straatmeubair en signalisatie.
Verkoopkennis in de volgende kanalen: direct B2B, aan distributors, retail, OEM's en endusers, via agenten en b2C (grootwinkelbedrijf)
Marktontiwkkeling in de diverse Europese landen, en landen in Noord-Afrika en het Midden -en Nabijie Oosten
Key user management: prospecteren, contracteren, relaties verstevigen
Product management van nieuwe producten: marktanalyse en forecasting, specificeren, ontwerpen, fabriceren, testen, introduceren en bijsturen
Portofolio management: van bestaande producten: sales en profit analyse, bijsturen
Social media implementaties: van websites en facebooksites
Fabrikant van kapitaalgoederen (textielmachines):
Teamleader: Verkoop aan textielbedrijven in het Nabije en Verre Oosten, opzet service activiteit in Pakistan.
Onderneming in de industriële automatisering:
Area management Zuid-Europa en Noord-Afrika: Verkoop aan importeurs/distributeurs en key users, marketingplanning, uitvoering van acquisitie (marketing strategie, marketing planning, integratie van distributiekanalen, training, voorraden, etc.)
Onderneming in de industriële automatisering:
General management: leiding geven en coaching van de verkoopleider en verantwoordelijke binnendienst, marketing strategie en uitvoering ervan.
Onderneming - marketing, installatie en servicing van industriële deuren en garagedeuren:
General management +commercieel management en coaching van sales team van 40 personen; sales planning, budgettering en controle; marketing planning en uitvoering, opstart van garagedeurenactiviteit.
Importeur van scooters, motoren, quads en accessoires:
General management + commercieel management van team van 12 medewerkers (binnendienst, buitendienst , service). marketingplanning en uitvoering, key account management.
Fabrikant van straatmeubilair, voertuigen en producten voor de verkeersveiligheid:
General management + commercieel management van verkoopsteam van 4 medewerkers, marketing & sales strategie, planning en uitvoering, key account management.
Groothandel in accessoires voor audio, video, multimedia, mobiele telefonie:
General management + commercieel management van binnen & buitendienst team van 6 medewerkers, key account prospectie & management.
Fabrikant van (onderdelen voor) industriële voertuigen:
General management + commercieel management: markt-en product herorientatie van de onderneming, ontwilkkeling van alternatieve commercciële activiteiten, installatie van een sales team, key account prospectie & management.
EMEA sales & marketing organisate in de chemische sector:
Industry sales management: sales strategy and implementation, set-up of BI system
Customer service management: temporary replacement replacement
Fabrikant van snellooppporten:
Business development: ontwkkeling van verkoop in Duitsland en UK.
Copyright © All Rights Reserved